torsdag 29. september 2011

På date med og uten barn

I går hadde min mann og jeg bestemt oss for å gå på date. Gullungene hadde barnevakt av Farfar, og en ting må jeg si....syntes han er kjempetøff som stillte opp, med tanke på at det er første gang han er alene med 2 småtasser på 2 år og 4 mnd. Han klarte seg helt supert!



Vi dro på kino for å se KONG CURLING, Årets Norske komedie. Anbefales!














Etter kinoen gikk vi for å bowle. Det er noen år siden jeg bowlet sist og jeg hadde glemt hvor gøy det er :)
Dette kommer vi til å gjøre oftere.







                                                                                     
I kveld er det Lillegutt på 2 1/2 år sin tur.  
Det er første gangen vi går for å gjøre noe sånt og vi gleder oss masse. Han har snakket om dette lenge og musikken til disse gutta er jo veldig fengende. De er på barne-tv innimellom, og synger sanger selv jeg kan høre på uten å bli helt sprø i hodet. De har jo kjempefine sanger og tekster!
Kino lar seg vente på foreløpig...kan liksom ikke helt se for meg han sitte stille i 1 1/2 time.
Derfor er jo konsert helt supert, for da kan barna reise seg for å danse.
Vi drar sammen med ei venninne av med og datteren. Vi ble kjent på barseltreff når småtassene var babyér og har fortsatt kontakt.
Vi ser frem til en superkos kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar