onsdag 21. september 2011

Josh Groban i Oslo






                                                         http://www.joshgroban.com/tour


           I kveld er det Josh Groban konsert i Oslo Spektrum og jeg gleder meg som et barn.
                                         For en fantastisk stemme og en fantastisk artist!



Jeg møter på enkelte som faktisk ikke vet hvem denne karen er, men hvis jeg sier at:

Sangen han er mest kjent for er skrevet av Norske Rolf Løvland i samarbeid med
 Brendan Graham fra Irland.

"You Raise Me Up"








3 kommentarer:

  1. Hei :)

    Beklager lite kommentarere her, har vært på ferie i 2 uker, kom hjem og er blitt syk - selvsagt ..

    Heldig du er som skal å se på han, han er utrolig dyktig :)
    Kos deg

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Hei Heidi!

    Ja,det så jeg :))) Hvor har du vært? Så deilig med ferie,gleder meg til vi skal snart også.
    Konserten var beyond bra!!!! AMAZING er ordet :)))))

    SvarSlett
  3. Hei

    Jeg har vært i Puerto Rico sammen med mamma, pappa og broren til mamma (Steve).. De tre kommer ikke hjem før om en uke, mens jeg var bare i 2 uker..

    Åh, jeg er jo ikke bare bittelitt misunnelig for at du har vært på den konserten *leer*

    SvarSlett