fredag 30. mars 2012

Ekte påskesjarm

Ingenting er så ekte som når barna har med seg ting de har laget i barnehagen, de er bare såååå utrolig stolte...seeee mamma hva jeg har laget, den kan vi spise.... De har plantet karse i barnehagen, og siden vi skulle ha hjemmelaget pizza til middag i dag så ble det utrolig nok litt grønt på pizza´n i dag ;)



Jeg er så glad, så glad i dag, jeg hopper av glede. Min nye baby har kommet i hus og det akkurat i tide før ferien. Jeg kaller det min baby selv om det er hele familien sitt, men det er nok mor som står for fotograferingen for det meste. Vi har kjøpt et Canon 60D speilreflekskamera. Jeg gleder meg veldig til å bli kjent med kamera og det kan bli mye flotte bilder i sikte :)


Ha en kjempekos helg!


1 kommentar:

  1. Karse i melkekartong er jo søtt, da! Og sunt, tilogmed. Grattis med nytt kamera. Morsomt å ha skikkelig utstyr. Takk for at du minnet meg på kaninracet i bloggen min. Det må ikke glemmes (hehe). Påskeklem til deg;)

    SvarSlett