mandag 16. april 2012

Olivenolje og Vin fra gården vi bor på




 Etter noen regnfyllte dager så klarnet det opp i ettermiddag med litt glimt av sol :)    
Jeg har tatt noen bilder på gården i dag, av vinen og olivenoljen de lager.
 De lager egen ekstra virgin olivenolje og to typer rødvin.

 Dette er skikkelig saker, mmm...    












 Første rosen har sprunget ut siden vi kom hit 


Straks er siesta´n over og da blir det tid for litt shopping og ut for å spise. 
Jepp, vi satser på at det går bedre  denne gangen enn på fredag hihi...
I morgen er det meldt flott vær med sol, og da blir det dagstur til Siena.
Det gleder jeg meg til.


Som jeg nevnte på facebooksiden min, 
legg igjen kommentarer for å bli med i trekningen av overraskelser.
For de som ikke har egen blogg, legg igjen kommentar på fb-siden :)

Klem fra Monica


3 kommentarer:

  1. Hei Monica :)

    Flotte bilder du tar :) Og det ser fortsatt like vakkert ut og jeg er fortsatt like misunnelig :)

    Kos dere videre

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Du opplever en av mine drømmer! En dag skal jeg også ta med familien og leve livet. Hvor lenge skal dere være? Uansett, kose deg!! Flotte bilder! :-)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hei, Monica! Håper jeg kan delta i håpet om å få små overraskelser...er ikke på fb, så jeg får jo ikke lagt inn kommentar der:) Så fint at du deler erfaringer med tanke på melk- og egg- det var slik jeg fant deg;) Kos dere masse;)

    SvarSlett