fredag 8. juni 2012

En festlig helg!



Første uke på jobb har gått og min første fridag har jeg i dag.
Deilig å ha fri på fredager samme helg som jeg har fri på lørdager.
For de som lurer på det, jeg jobber fortsatt som frisør.
 Jeg er kjempeglad fordi det går mye bedre enn jeg hadde trodd.
Jeg gikk lenge i tankeboksen om å finne en annen bransje, men her er jeg...
Jeg elsker jo jobben min!

Denne helgen blir det mye sosialt, noe som kan være veldig godt.
Vi har jo ikke akkurat vært veldig sosiale da vi oppholdt oss i Italia i 2 mnd.
I kveld er det duket for reker og hvitvin hos veldig gode naboer.
I morgen kommer mormor på besøk for å være barnevakt, 
da skal jeg og mannen min på fest i 40 års - lag.
Jeg gleder meg veldig, og siden jeg er i litt festlig humør allerede har jeg tittet på kjoler.




DOLCE & GABBANA

Dette er kjolen jeg skal ha på meg i morgen.


Twin - Set, Simona Barbieri

Det er veldig hyggelig om du henger deg med på min Give Away som jeg har sammen med Cirkeline :)

Klikk på bilde øverst til høyre.

Ønsker alle en riktig god helg!

Monica


1 kommentar: