mandag 4. juni 2012

Ny fase i livet









I dag begynte en ny fase i livet mitt....
Første dag i full jobb etter 1 1/2 år hjemme med minstemann på 1 år.
Beklager kort innlegg i dag, men er faktisk helt kaputt da jeg akkurat kom inn av døren, da jeg også hadde et par ærender etter jobb.


Det var kjempehyggelig å treffe mine nye kollegaer, og etter første dag i ny jobb så var inntrykket veldig bra.
Gleder meg allerede til i morgen!


Det blir nok litt overgang denne uken, siden jeg er vant til å se barna mine hver dag hele tiden....


Jeg sender premier til alle som har blitt trukket ut på fredag ;)
Neste innlegg kommer en ny flott Give away, 
så følg med!







Ønsker alle en hyggelig kveld!

Monica



4 kommentarer:

  1. Hei vennen!

    Så godt å høre at første dag i ny jobb gikk bra.

    Gleder meg til å møte deg å "catche" opp :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig å høre at dagen har vert bra! :-) Ha en fortsatt flott uke!
    klem fra vest!

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Så flott å høre at dag 1 har gått bra :) Venter nå enda i spenning på hvor du jobber nå da ;) Hihi...

    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Deilig å være tilbake på jobben da? :)

    SV: Tusen takk for kommentar på bloggen min! Så du syntes jeg skal gå for det altså? Skummelt å klippe av hestehalen hihi! :P

    SvarSlett