onsdag 4. juli 2012

Gave til mannen



VIN/CHAMPAGNEKURS



















Ved hver anledning når det er jul eller bursdag så funderer jeg alltid på hva jeg skal kjøpe til mannen.
Som oftest ender jeg opp i en fancy klesforretning for å stase han opp i noe nytt.
Det er jo kjempefin gave det også, for man trenger som regel alltid noe nytt av klær....
Men....jeg tenker også at jeg vil være litt kreativ noen ganger og kanskje vi kan gjøre noe sammen ;)
Til jul fikk mannen litt praktiske ting som f.eks.klær og vinterstøvler av smågutta,
 av meg fikk han et gavekort på vinkurs som holder til på Grand Hotel i Oslo.





CHAMPAGNE SABEL




Vi valgte Bobler og Champagne

Dette kurset er noe både min mann og jeg kan anbefale alle som liker vin og champagne.
Her får du deg virkelig en god opplevelse, forklaring og smak på hvorfor champagne er forskjellig i forhold til billigere utgaver som cava og prosecco.
Vi fikk smake på 6 forskjellige champagnetyper inkl. den aller beste som var en vintage
champagne som heter Pol Roger,
  selvfølgelig ble den kalt Pål Roger på norsk hihi...

VINTAGE CHAMPAGNE



Vi og alle de andre på kurset storkosa oss :)))

Og siden dette kurset var så vellykket så slo jeg rett og slett til med å gi husbonden
 en champagne sabel til hans fødselsdag nå i juni.
Den skal prøves ved neste festlige anledning, spennende!
Og kanskje det blir en vintage champagne pakket inn ved neste anledning ;)


Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar