søndag 9. september 2012

Lykt fra Lene Bjerre








De siste 3 dagene har det vært markedsdager i alle butikkene rundt i området hvor jeg jobber.
Jeg løp ut rett etter stengetid i går og tok sjansen på å rekke
 en interiør forretning som heter "Helt Konge", som jeg hadde veldig lyst til å titte litt i.
Jeg rakk det jeg.... og de har så mye fiiiint :)
Jeg endte opp med denne lykten fra Lene Bjerre.
Under viser bildet av putene i loungen vår. 



Nå er minstemann og jeg akkurat ferdig med frokosten mens far og storebror sover fortsatt.
Mens "Jeg har en grevling i taket" går på radion´n leker
 Lillegutt og jeg med klosser, spiller trommer og zylofon.
Senere i dag blir det nok en tur til Tusenfryd igjen,
 siden vi har billetter igjen å få brukt og finværet har meldt seg :)))

Ha en flott søndag godtfolk!

Klem fra Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar