tirsdag 4. desember 2012

De nydeligste adventslys



I går kom pakken jeg bestillte,,, kanskje en eller to dager for sent.
Men jeg bare måtte ha disse adventslysene.
Jeg så de på instagram og fikk vite om lyspunkt.org
Jeg kastet meg over mobilen og fikk de sendt dagen etter.
Håpet var å få de før søndag, men....
  Hva er vel mere kos enn å ha flere og maaange lys i stuen en kald vinter.
Engler er min favoritt i julen...
♥ De skaper gode minner om de som har vært en nær og som bor et annet sted i dag 


Englebilde nederst er fra Sagen Vintage. 




Siden man må vente en viss tid før man kan gå tilbake på jobb,
så jobber jeg hjemme med å få tilbake væsketapet den siste uken.
Noe redusert ennå men på bedringens vei, heldigvis....

Ha en kald og fin dag folkens!

♥ Monica 

1 kommentar:

  1. Så nydelige de lysene var! :-)
    Takk for koselig hilsen på siden min.
    Håper dere har det bra! :-) Klemmer

    SvarSlett