lørdag 29. desember 2012

Ny kameralinse til Jul




Jeg er heldig som fikk det jeg ønsket meg veldig til Jul av min kjære mann.
Ny macro linse til vårt Canon 60D kamera.
Jeg elsker å ta bilder av alt mulig og spesiellt i naturen.
Når jeg går meg en tur og tar med kamera kobler jeg helt ut og bare ser etter detaljer i naturen.
Disse bildene tok jeg da jeg fikk lurt meg ut en tur 1. Juledag.
Siden jeg igjen ligger syk og ser snart ingen ende på denne sykdommen,
så blir det tid til å utforske bilder og litt redigering.
Jeg har ikke vært så ivrig på redigering før, men jeg prøver meg frem og leker meg med de bildene jeg har tatt fra før.
Jeg gleder meg til å reise på hytta neste helg for å ta flere bilder på fjellet i nydelig omgivelser i frisk og rask tilstand :)



Nypebusken til nabo´n.

Et avkuttet tre nedi gaten her.

Istapper.

Selvportrett.



Ha en flott nyttårsfeiring!

Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar